Педагогічний колектив

     У сучасних умовах кожен учитель повинен вільно і гнучко оперувати інформацією, бачити звязки в складній структурі навчального матеріалу, вміти легко вводити учнів у сферу власних знань й націлювати їх на володіння ними.

    Кожен педагог нашої школи прагне до самоосвіти, що дозволяє йому постійно поповнювати знання. Постійна готовність учителя до самовдосконалення сприяє його загальній ерудиції та розвитку здібностей. Обовязковою складовою професіоналізму наших вчителів є любов до дітей, яка розумно сполучається з вимогливістю та відчуттям міри. "Учити дитину бачити, розуміти, відчувати серцем людей - це, мабуть, квітка в садку, яка найтонше пахне, імя цій квітці - виховання почуттів. Наша любов до дітей має бути такою, щоб у дитини пробуджувалася чутливість серця до навколишнього світу, до всього, що створює людина, що служить людині, і, звичайно, насамперед до самої людини", - писав В.О. Сухомлинський, слова якого колектив педагогів взяв епіграфом до своєї роботи.

    Саме такий педколектив, згуртований у предметні обєднання, поступово складається в нашій школі.

В нашій школі працюють:

Вчителі початкових класів:  Чванько В.В., Більчич Н.М., Туркман М.В.

Вчителі-предметники: Россочинська В.В. - вчитель географії;

Кшановська Л.Я. - вчитель біології та хімії;

Ткаченко Л.І. - вчитель біології, педагог - організатор;

Ковальова Л.М. - вчитель математики та інформатики;

Височина Н.І. - вчитель англійської мови;

Бекетова Н.М. - вчитель української мови та літератури;

Більчич Н.М. - вчитель зарубіжної літератури та російської мови та вчитель початкових класів;

Кучеренко О.С. - вчитель фізичної культури;

Танасова Л.Г. - вчитель історії та права;

Пономарьова Л.А. - вчитель музичного мистецтва.